2007-07-15

bloggkaos!

Hur gör man egentligen när man flyttar en blogg? Jag har flyttat den här till 'redlib.subcult.org' från 'redlib.blogspot.com'. Den ligger fortfarande på blogger och gammla adressen funkar än med redirect. nyligen etc verkar fortfarande funka att pinga på gamla adressen, och det är delvis att föredra då jag annars inte får erbjudanden om div bloggerplugins :-)

I början trodde jag dock jag skulle pinga med nya adressen och det ledde till att en del inlägg fått dubletter på bloggar.se... Ursäkta röran Johan... och undrar vad jag ska göra... Nåja, det här är ju inget suportforum men om nån som har varit igenom samma sak vill förklara så gärna.

Annars tuffar det ju på bra så här... Har inte hamnat bra till på intressant på länge, men det kan man ju inte hela tiden göra heller...

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar