2009-11-23

T-shirts och feminism.

PolyShop har gått i konkurs som det verkar. Så jag har varit tvungen att flytta försäljningen till spreadshirt.

Använde spreadshirt ett tag tidigare då polyshop var kk, men sedan öppnade polyshop igen och spreadshirtbutiken har legat i träda. Likväl säljer den lite - utan marknadsföring och utan ens fungerande struktur runt!

Så jag håller på fixa det. Så det ska gå att hitta t-shirts från relevant innehåll och rellevant innehåll om man sett en t-shirt - Detta utan att det blir i vägen för innehållet. En del designer har ochså förbättrats och nya är på gång. Men här kommer lite skåpmat:

Sexradikal feminism

En gammal blogpost och ett gamalt motiv från polyshop som piffats upp lite.

Site: HORA.SubCult.org

Femme-inism

En till gammal blogpost och ett gamalt motiv från polyshop som piffats upp lite.

Site: HORA.SubCult.org

Titta på mina bröst

Ett gamalt spreadshirt motiv: "Titta på mina BRÖST när jag pratar med dig!".

Site: COOL.SubCult.org

Different

Ett gamalt motiv som funnits både på polyshop och spreadshirt: "Normal is just a common prejudice about what's common - Be different - It's natural". Har snyggats till en hel del.

Site: COOL.SubCult.org

Mjuk utsida - Hård insida

Ett till gamalt motiv som funnits både på polyshop och spreadshirt.

Site: COOL.SubCult.org

Mer uppdateringa

Det finns fler uppdateringar och fler kommer. Det kommer också fler bloggposter. Alla motiv samlas på STUFF.SubCult.org så kolla där om du vill julhandla.

Intessant!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Ska beställa en Titta på mina bröst när du pratar med mig. Jag har pratat om det länge, men det har aldrig blivit av.

    Johanna Sjödin

    SvaraRadera
  2. Tack! Hoppas den blir till nöje!

    SvaraRadera